Recenzja : Odżywka do paznokci 8w1

Dziś przygotowałam dla Was recenzję odżywki 8w1. Dlaczego? uważam, że jest bohaterem dla moich paznokci. Wiecie jak wyglądają paznokcie po zdjęciu/spiłowaniu paznokcia żelowego? Paznokcie są w fatalnym stanie, takie były moje. Jeszcze bardziej łamliwe, wręcz miękkie. Stwierdziłam, że regularnie będę malowała paznokcie odżywką 8w1 i modliłam się, żeby wrócił do w miarę normalnego stanu. czy wróciły? Oczywiście, efekt rewelacyjny! Dlatego też widzisz teraz ten wpis 🙂

Poniżej troszkę informacji o samej odżywce.

20170508_113856.jpg

  • Intensywnie regeneruje
  • Wzmacnia
  • Chroni
  • Zapewnia gładkość
  • Przywraca połysk
  • Nadaje kolor
  • Szybkoschnąca
  • Długotrwała

Poprawia wygląd i kondycję zniszczonych paznokci. U mnie spisała się znakomicie. Zapobiega łamaniu, kruszeniu i rozdwajaniu. U mnie to był odwieczny problem. Dzięki odżywce 8w1 pozbyłam się problemu i mogę cieszyć się silnymi i zdrowymi paznokciami. Dodatkowo odżywka nadaje delikatny kolor.

PS. Jeśli jesteś zaciekawiona, chciałabyś wypróbować odżywkę odezwij się. Masz możliwość zakupić ją poprzez sklep internetowy polskiej firmy FM World.

Wpisująć numer dystrybutorski 281450305 możesz dokonać zakupu bez rejestracji.

Skomentuj

