O mnie

Cześć!

Jestem Aleksandra i cieszę się, że jesteś na moim blogu. Pochodzę z niewielkiej miejscowości. Kilka lat temu sprowadziłam się do Warszawy jednak moim życiowym celem jest mieszkanie nad morzem! Na tą chwilę spełniam się tutaj. W stolicy.

Co robię? Szukam siebie. Pracuję promując polski sklep internetowy z rewelacyjnymi produktami, jestem pełnoetatową mamą. Dodatkowo poważnie traktuję swój samorozwój. Jeśli jesteś ciekawa czym się zajmuję oprócz bloga pisz wiadomość na:  inthefreeetime@interia.pl

One thought on “O mnie

Skomentuj

