Trening obwodowy – na czym polega?

Trening obwodowy to system ćwiczeń skierowany do osób, które nie mogą lub nie chcą przeznaczać na aktywność fizyczną dużej ilości czasu. Największą zaletą treningu obwodowego jest to, że gwarantuje szybkie efekty. Podstawą treningu jest seria wieloelementowych ćwiczeń powtarzanych 10-15 razy. Każde ćwiczenie ma oddziaływać na inną partię mięśni. Trening ten bardzo łatwo dopasować do indywidualnych … More Trening obwodowy – na czym polega?

Domowa maseczka z glinki

Glinka jest znana ze swoich wspaniałych właściwości dobroczynnych. Z tego właśnie powodu jest szeroko stosowana w różnych zabiegach kosmetycznych. Z glinki możesz też przygotować rewelacyjną maseczkę w domu. Poniżej troszkę więcej informacji :   Co potrzebujemy do wykonania maseczki? Glinka Woda Miska     1. Zacznij od wyboru odpowiedniej glinki dla Twojego rodzaju cery (glinkę … More Domowa maseczka z glinki

Esmara – Bielizna modelująca w Lidlu od czwartku 05.10

Dawno mnie tu nie było, postaram się troszkę nadrobić moją nieobecność. Jak wiecie Lidl zaczyna coraz to więcej wypuszczać produktów z działu przemysłowego, (czyt. ubrania, akcesoria itp). Ja jestem wielką fanką przeróżnych nowości, promocji w tym sklepie, dlatego wpisy o ich promocjach, nowych kolekcjach na pewno znajdziecie u mnie na blogu. Już od czwartku do … More Esmara – Bielizna modelująca w Lidlu od czwartku 05.10

Bunt dwulatka.

Bunt dwulatka. Chyba większość z Was wie bądź słyszała co to jest. Często spotykany obrazek w sklepach. Mama zabiera dziecku batonika, którego sięgnął sobie z półki, tuż po ucieczce przed rodzicami w markecie. Po odebraniu „jego własności” wpada w tak ogromną złość i histerię, że mama nie wie czy płakać z nim? schować się? nie … More Bunt dwulatka.

Kolekcja mody Damskiej na lato – Lidl 05.06

Dziś przygotowałam dla Was wpis z letnią promocją na kolekcję damską. Esmara przygotowała dla Nas na prawdę świetną kolekcję na lato. Ja na pewno wybiorę się po kombinezon, może dwa 🙂 A Wam co się spodobało? Dajcie znać w komentarzu czy coś wybraliście. A może nigdy jeszcze nie robiliście zakupów w Lidlu? 1.Kombinezon (29,99zł) : rozmiary: … More Kolekcja mody Damskiej na lato – Lidl 05.06

Rolowanie – co to jest i jakie korzyści nam daje

Dzisiaj napiszę troszkę o rolowaniu. Co to dokładnie jest i jakie korzyści nam daje. I nie, tutaj nie mam na myśli słynnego rolowania Nataszy Urbańskiej 🙂 PODSTAWOWE INFORMACJE – CO TO JEST ROLOWANIE? Rolowanie to nic innego jak nowoczesna metoda treningowa, dzięki której łagodzimy napięcia i bóle mięśniowe zapobiegając ich powrotom. Zwiększa wydajność mięśni, przyspiesza ich … More Rolowanie – co to jest i jakie korzyści nam daje

Recenzja : Odżywka do paznokci 8w1

Dziś przygotowałam dla Was recenzję odżywki 8w1. Dlaczego? uważam, że jest bohaterem dla moich paznokci. Wiecie jak wyglądają paznokcie po zdjęciu/spiłowaniu paznokcia żelowego? Paznokcie są w fatalnym stanie, takie były moje. Jeszcze bardziej łamliwe, wręcz miękkie. Stwierdziłam, że regularnie będę malowała paznokcie odżywką 8w1 i modliłam się, żeby wrócił do w miarę normalnego stanu. czy … More Recenzja : Odżywka do paznokci 8w1

Kostki peelingujące z kawy i oleju kokosowego na cellulit i rozstępy.

Świetnie nawilżają ciało, a dzięki zapachowi kawy dodają energii. Na dodatek możesz takie łatwo zrobić sama w domu ze składników, które na pewno masz pod ręką. Cudowne połączenie oleju kokosowego i kawowych ziaren jest świetne dla skóry. Olej kokosowy to jeden z ulubionych składników kosmetycznych o szerokich właściwościach, myślę tu zwłaszcza o tonach witaminy E. Składniki: … More Kostki peelingujące z kawy i oleju kokosowego na cellulit i rozstępy.

Czy dziecko powinno chodzić i bawić się na boso? Obalamy mity!

Mam nadzieję, że przyjmiecie ten post na spokojnie,  bez wybuchu zbędnego hejtu Matek Polek. Rozumiem, że ten wpis może być dość kontrowersyjny, ponieważ każdy miał wpajane mity na temat obuwia dla maluszków uczących się chodzić. Od zawsze straszono nas, że jak dziecko nie będzie chodziło w bucikach od początku to będzie się nieprawidłowo rozwijało, późno … More Czy dziecko powinno chodzić i bawić się na boso? Obalamy mity!

Domowy peeling do twarzy – rodzaje

Domowy peeling z sody oczyszczonej – ten peeling do twarzy jest idealny do częstego stosowania. Do jego wykonania potrzeba: 2-3 łyżki sody oczyszczonej trochę wody Składniki należy dokładnie wymieszać, aż do powstania pasty. Następnie powstałą masę nakładamy na twarz i delikatnie szorujemy gąbką lub szczoteczką. Domowy peeling z mąki kukurydzianej – ten rodzaj peelingu ma … More Domowy peeling do twarzy – rodzaje

Trening interwałowy

Częściej w internecie i telewizji spotykamy się z informacjami o korzystnym wpływie aktywności fizycznej na naszą formę oraz zdrowie. Ale czy zdajesz sobie sprawę z tego, jakie mamy korzyści psychiczne ? Dzięki aktywności fizycznej mamy odskocznię od problemów codziennych, niwelujemy poziom stresu, poprawiamy sobie samopoczucie, mamy więcej energii do działania, lepszy sen, lepszą koncentrację i … More Trening interwałowy

Przykładowy jadłospis na tydzień cz. 2

Dzień 1. ŚNIADANIE: Owsianka z bananem i suszoną żurawiną Składniki: 250 ml mleka 1,5%, 2 łyżki płatków owsianych, 2 łyżki płatków żytnich, pół średniego banana, łyżka suszonej żurawiny Do picia: 3/4 szklanki świeżo wyciskanego soku owocowo-warzywnego Jak to zrobić: Zagotuj mleko z płatkami. Do gotowej owsianki wrzuć pokrojonego w plastry banana i żurawinę. II ŚNIADANIE: … More Przykładowy jadłospis na tydzień cz. 2

Skutki niedoboru wody

Zbyt małe spożycie wody prowadzi do różnych zaburzeń w funkcjonowaniu organizmu. Przy utracie ok. 3% wody pojawia się: uczucie zmęczenia, bóle i zawroty głowy, ogólne osłabienie, przegrzanie ciała. Większa utrata wody prowadzi do zaburzenia funkcji termoregulacyjnych organizmu i do udaru cieplnego. Odwodnienie w granicy 20% zagraża życiu. Przy długotrwałym niedoborze płynów dochodzi do : zaburzeń … More Skutki niedoboru wody

Domowy peeling pomarańczowy

Domowy peeling cytrusowy sprawi, że Twoja skóra będzie rozświetlona, gładka i świeża. Do zrobienia tego świetnego kosmetyku nie potrzebujesz zbyt wielu składników i czasu. Składniki: 2 szklanki cukru 10 kropli olejku pomarańczowego 4-5 łyżek oleju kokosowego 1 łyżka startej skórki pomarańczy Co jeszcze potrzebujemy? szczelnie zamykany pojemnik miarka pojemnik do wymieszania Sposób przygotowania: Rozpuszczamy olej … More Domowy peeling pomarańczowy

Tabata – co to jest? Dla kogo? Przykładowe ćwiczenia.

Tabata to idealna forma ćwiczeń dla osób zapracowanych, lub pomprostu chcących uzyskać szybkie efekty przy redukcji zbędnej tkanki tłuszczowej. To trening wydolnościowy, polegający na wykonywaniu 20 sekundowych ćwiczeń o bardzo wysokiej intensywności z krótkimi 10 sekundowymi przerwami. Całość trwa 4 minuty. Istnieje kilka podstawowych założeń Tabaty: wysoka intensywność – w ciągu 20 sekund pracy wykonać … More Tabata – co to jest? Dla kogo? Przykładowe ćwiczenia.

Tarta Limonkowa

Składniki: Spód:300g ciastek digestive (pełnoziarniste herbatniki) lub podobnych 3/4 kostki masła Krem:4 żółtka1 puszka mleka słodzonego skondensowanego (400g)1 łyżka otartej skórki z limonki1/2 szklanki świeżo wyciśniętego soku z limonki ( około 4-5 sztuk)Dodatkowo:250ml śmietanki kremówki 30% lub 36%2 łyżeczki cukru wanilinowegotrochę otartej skórki z limonki Przygotowanie : Spód : Rozpuszczamy masło, ciastka pokruszyć w malakserze … More Tarta Limonkowa

Wieczorny trening. Co zjeść przed i po treningu?

Przykłady posiłków przed treningiem wieczornym: • Truskawki z migdałami, miodem i płatkami zbożowymi • 2 kromki chleba razowego z miodem • Chleb chrupki z masłem orzechowym • Mus mango z siemieniem lnianym Posiłek po treningu wieczornym jest najbardziej „kontrowersyjnym” posiłkiem w ciągu dnia Często kończysz swój trening późno, np. koło 22 i nasuwa Ci się … More Wieczorny trening. Co zjeść przed i po treningu?

Popołudniowy trening. Co jeść przed i po treningu

Posiłek przed treningiem popołudniowym nie musi być tak obfity, jak przed treningiem porannym. Jeśli rano zjadłaś pełnowartościowe, sycące śniadanie, a po 2-3 godzinach zjadłaś przekąskę na II śniadanie, posiłek przed treningiem będzie twoim 3 posiłkiem w ciągu dnia. Oczywiście, możesz tak zaplanować swój dzień, aby to II śniadanie/lunch było Twoim posiłkiem przed treningiem- tak łatwiej … More Popołudniowy trening. Co jeść przed i po treningu

Poranny trening. Co jeść przed i po treningu?

W internecie coraz więcej sprzecznych informacji o tym, co powinniśmy jeść przed i po treningu, po jakim czasie możemy rozpocząć trening, po jakim czasie powinniśmy coś zjeść po treningu. Poniżej postaram się Wam przybliżyć w skrócie informacje i odpowiedzi na powyższe pytania. Posiłek przed treningiem (7.00-8.00)- jest to najważniejszy posiłek w ciągu dnia (śniadanie), ważniejszy … More Poranny trening. Co jeść przed i po treningu?